Το Γυμνάσιο Σορωνής, τιμώντας την Παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας, υλοποίησε στις 31 Μαρτίου 2022 την εκδήλωση με θέμα: “Η γυναίκα χθες και σήμερα”. Ένα αφιέρωμα στη γυναίκα με προβολή, μουσική, αφήγηση και θεατρικό δρώμενο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε ύστερα από ανταπόκριση στο κάλεσμα της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας Δήμου Ρόδου για συμμετοχή σχολείων στις εκδηλώσεις Μαρτίου 2022 ως μήνας ΓΥΝΑΙΚΑΣ. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση για τη θέση της γυναίκας στο πέρασμα του χρόνου, από την ομηρική εποχή έως τη σύγχρονη και η ευαισθητοποίηση για την καταπολέμηση των στερεοτύπων και της έμφυλης βίας.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον οι μαθητές/-τριες του Σχολείου, γονείς και κηδεμόνες, καθώς και η κα Αποστολίδη – Πάττα Κική εντεταλμένη Δημοτική σύμβουλος και πρόεδρος της Δ.Ε.Ι., η κα Καραγίαννη Χριστίνα, κοινωνιολόγος – gender expert του Δήμου Ρόδου, ο Μπονιάτης Μανώλης, πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Σορωνής και ο κος Εγγλέζος Παναγιώτης, πρόεδρος στο Εργατικό Κέντρο Ρόδου.
Υπεύθυνοι της εκδήλωσης:
Νακοπούλου Άρτεμις
Αυγουστή Δέσποινα
Μιχαλακοπούλου Κωνσταντίνα
Παπανικολάου Μαριάνθη
Θεουλάκη Ραφαηλία
Βασαρμίδη Ιωάννα – Καραβόλιας Εμμανουήλ (τεχνική υποστήριξη)





























