Μαθητικός Διαγωνισμός Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού “Κάν’ το ν΄ ακουστεί 2019” με θέμα: «Η φωνή μας, ασπίδα στα λόγια του μίσους »

Μαθητικός Διαγωνισμός Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού  “Κάν’ το ν΄ ακουστεί 2019” με θέμα: «Η φωνή μας, ασπίδα στα λόγια του μίσους »

Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από ανατροπές σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας: διεθνείς πόλεμοι, εθνοτικές συγκρούσεις, οικονομική και πολιτειακή κρίση, κρίση ηθικών αξιών, ραγδαία ανάπτυξη και μαζί αλόγιστη χρήση της τεχνολογίας. Ένα συνονθύλευμα αναταράξεων και αναπροσαρμογών που αλλάζουν καθημερινά τον τρόπο που ζει ο άνθρωπος. Μέσα σε αυτό τον καταιγισμό εξελίξεων και πληροφοριών ο ψυχισμός του ανθρώπου δεν μένει αλώβητος. Παρατηρείται συχνά να αναπτύσσεται μια επιθετική ρητορική σε οτιδήποτε ξένο, διαφορετικό, όχι ίδιο με τις δικές μας αντιλήψεις, με συνέπεια πολλές φορές την εκδήλωση επιθετικών συμπεριφορών και την αναπαραγωγή του μίσους. Η ρητορική µίσους εμφανίζεται σε µορφή γραπτού ή προφορικού λόγου, σε εικόνες, σύμβολα, ηλεκτρονικά ή άλλα παιχνίδια, αλλά και σε κάθε μορφή που έχει σκοπό την έκφραση  ή διάδοση κάποιου µηνύµατος βίας.

Ιδιαίτερα, στον κόσμο της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κυριαρχεί εύκολα η επίκριση, παρά η προσπάθεια για κατανόηση της αντίθετης αντίληψης ή του διαφορετικού. Με πόση ευκολία παράγεται και υιοθετείται, συχνά χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, μια επιθετική ρητορική, η οποία δηλητηριάζει πολλές φορές με ανεπαίσθητο τρόπο τον εσωτερικό κόσμο των παιδιών, και πόσο αναγκαίο είναι τα παιδιά να εξασκηθούν στην κριτική ανάγνωση της πληροφορίας, από όπου κι αν προέρχεται και όπου κι αν μεταδίδεται;

Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε ένα νέο κόσμο αλληλοσεβασμού και αποδοχής, θεμελιωμένο στην κατανόηση και την αγάπη;

Η ευαισθητοποίηση στο θέμα θα καλλιεργήσει την κριτική σκέψη, θα ενεργοποιήσει την δημιουργικότητα των παιδιών, θα αναπτύξει τον συναισθηματικό τους κόσμο και θα καλλιεργήσει τον σεβασμό, την ευγένεια, την αποδοχή και την αγάπη.

Ο Διαγωνισμός εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις ενός σύγχρονου σχολείου για υλοποίηση δράσεων ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και καλλιέργειας στάσεων και δεξιοτήτων στη δημοκρατική συνύπαρξη. Συνεπώς, μπορεί να αξιοποιηθεί ως δράση στο πλαίσιο της Θεματικής Εβδομάδας για το σχολικό έτος 2018 -2019 στα Γυμνάσια, Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια, Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ) όλης της χώρας με θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα και Δημοκρατική Συνύπαρξη».

Κατηγορίες Συμμετοχών: Ραδιοφωνικό μήνυμα, μέχρι 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα και Πρωτότυπο Τραγούδι, μέχρι 3 λεπτά

Τελική προθεσμία υποβολής συμμετοχών:22 Φεβρουαρίου 2019
Τελετή Βράβευσης: Βόλος- 12 Απριλίου 2019

Πληροφορίες: ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στον Διαγωνισμό.

Οι Κηδεμόνες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν τα παιδιά τους στον Διαγωνισμό πρέπει να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής και να αποστείλουν στο σχολείο την παρακάτω Υπεύθυνη Δήλωση.

print

Παρακαλούμε, αξιολογήστε τη Δημοσίευση
[Σύνολο: 2 Μέσος όρος: 5]

Παναγιώτης Πέντσας

Υποδιευθυντής, καθηγητής Πληροφορικής του Σχολείου.

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

EnglishFrançaisDeutschΕλληνικάEspañol

Πρoστατευμένο: (modal) Προεργασία για το Ωρολόγιο Πρόγραμμα – για τους καθηγητές

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Παρακαλούμε, αξιολογήστε τη Δημοσίευση
[Σύνολο: 0 Μέσος όρος: 0]