Categories
Γονείς - Κηδεμόνες

Απόφαση (ΦΕΚ): Προαγωγή – απόλυση μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021

Απόφαση (ΦΕΚ): Προαγωγή – απόλυση μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021

 

 

 

 

Ο μαθητής Γυμνασίου κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της υφ. Παιδείας Ζ. Μακρή, η οποία ορίζει τις διαδικασίες προαγωγής- απόλυσης των μαθητών Γυμνασίου για το τρέχον σχολικό έτος 2020-2021.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

“Για την προαγωγή και την απόλυση των μαθητών στο Γενικό Λύκειο απαιτείται Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) τουλάχιστον δέκα (10), ο οποίος προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των μαθημάτων και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου”.

Ειδικότερα, η απόφαση προβλέπει τα εξής

Άρθρο 1

Α. Προαγωγή, απόλυση και απόρριψη μαθητών

1.α Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης
τουλάχιστον δέκα (10) ή

ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13).

β. Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσής του είναι μικρότερος από δέκα (10), εφόσον ο αριθμός των μαθημάτων αυτών δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4). Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και ο μαθητής έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης μικρότερο από δέκα (10) σε περισσότερα από τέσσερα (4) μαθήματα, τότε δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, δεν παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση και επαναλαμβάνει την τάξη.

γ. Για τα μαθήματα της Ομάδας Α’ της παρ. 1 του άρθρου 2 του π.δ. 126/2016, όπως έχει τροποποιηθεί, οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές. Ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί τις προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Η προφορική εξέταση προηγείται της γραπτής.

Για τα μαθήματα της Ομάδας Β’ και της Ομάδας Γ’ της παρ. 1 του άρθρου 2 του π.δ. 126/2016, όπως έχει τροποποιηθεί, οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές. Ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί τις εξετάσεις.

δ. Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α’ και Β’ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής ή μαθητής της Γ’ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, σύμφωνα με την παράγραφο 1α της Ενότητας Α’ του παρόντος άρθρου, επαναλαμβάνει την τάξη.

ε. Οι μαθητές της Γ’ τάξης Γυμνασίου, που φοιτούσαν μέχρι το σχολικό έτος 2019 – 2020 και δεν κρίθηκαν άξιοι απόλυσης, εξετάζονται από την 1η έως και την 11η Ιουνίου στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα, με πρόγραμμα και ύλη που ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων, σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 126/2016, όπως ισχύει. Αν οι μαθητές αυτοί δεν κριθούν άξιοι απόλυσης, σύμφωνα με την παράγραφο 1α της Ενότητας Α’ του παρόντος άρθρου, τότε δύνανται να προσέλθουν το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10) στην ύλη στην οποία εξετάζονται κατά το έτος της εξέτασης και οι μαθητές της Γ’ τάξης. Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου δεν κριθούν άξιοι απόλυσης, δύνανται να προσέλθουν στις εξεταστικές περιόδους του Ιουνίου και Σεπτεμβρίου του επόμενου σχολικού έτους στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10).

2. Στην περίπτωση που εξάγεται για μαθητή απορριπτικό αποτέλεσμα σε κλάδο μαθήματος και ο συνολικός βαθμός στο μάθημα ως μέσος όρος των βαθμών των κλάδων είναι επίσης απορριπτικός, ο μαθητής αυτός παραπέμπεται μόνο στον κλάδο του μαθήματος στον οποίον υστέρησε.

3. Τα γραπτά δοκίμια των μαθητών βαθμολογούνται και αναβαθμολογούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 126/2016.

4. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι εξετάζονται με βάση τις διατάξεις της υπό στοιχεία 28722/Γ2/12-3-2010 υπουργικής απόφασης (Β’ 276), προάγονται ή απολύονται, σύμφωνα με τα ανωτέρω με μείωση του προβλεπόμενου μέσου όρου βαθμών ετήσιας επίδοσης σε “τουλάχιστον δώδεκα (12)”.

Β. Εξαγωγή του βαθμού ετήσιας επίδοσης κατά μάθημα

1. Στα μαθήματα και των τριών Ομάδων (Ομάδα Α’, Β’, Γ’) του άρθρου 2 του π.δ. 126/2016, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου.

2. Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν κατατεθεί βαθμολογία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμε- λή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β’ τετραμήνου το αργότερο την επομένη ημέρα από τη λήξη των μαθημάτων του Β’ τετραμήνου. Η βαθμολογία αυτής της εξέτασης αποτελεί τον βαθμό επίδοσης για κάθε τετράμηνο.

Γ. Αξιολόγηση κατ’ ιδίαν διδαχθέντων και στρατεύσιμων μαθητών

1. Οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες και οι στρατεύσιμοι μαθητές εξετάζονται, από την 1η έως και την 11η Ιουνίου, μόνο προφορικά, σε όλα τα μαθήματα των Ομάδων Α’, Β’ και Γ’, πλην του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, στο οποίο οι μαθητές αυτής της κατηγορίας δεν αξιολογούνται. Ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης προκύπτει από τον μέσο όρο όλων των εξεταζόμενων μαθημάτων. Η προφορική εξέταση διενεργείται, σύμφωνα με πρόγραμμα που καταρτίζεται από το σχολείο, ενώπιον διμελούς επιτροπής αποτελούμενης από εκπαιδευτικούς που έχουν σε πρώτη ή δεύτερη ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Την επιτροπή συγκροτεί ο Διευθυντής του σχολείου από εκπαιδευτικούς του σχολείου και, σε περίπτωση που αυτοί δεν επαρκούν, οι διμελείς επιτροπές συμπληρώνονται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης με εκπαιδευτικούς όμορων σχολείων. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο εκπαιδευτικών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Για την εξεταστέα ύλη στα μαθήματα των Ομάδων Α’, Β’ και Γ’ ισχύει η παρ. 4 του άρθρου 5 του π.δ. 126/2016 και η ύλη γνωστοποιείται από τον Διευθυντή στους μαθητές πέντε (05) ημέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων.

2. Οι μαθητές αυτοί προάγονται ή απολύονται σύμφωνα με τις περ. α και β της παρ. 1 της Ενότητας Α’ του παρόντος άρθρου. Όσοι δεν κριθούν άξιοι προαγωγής ή απόλυσης στις εξετάσεις του Ιουνίου παραπέμπονται κατ’ εξαίρεση το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10).

Για τα μαθήματα των Ομάδων Α’, Β’ και Γ’ οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι μόνο προφορικές. Ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί τις προφορικές εξετάσεις. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο εκπαιδευτικών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου οι ανωτέρω μαθητές δεν κριθούν άξιοι προαγωγής ή απόλυσης, σύμφωνα με την παρ. 1α της Ενότητας Α’ του παρόντος άρθρου, επαναλαμβάνουν την τάξη.

3. Μαθητής που απουσιάζει δικαιολογημένα από τις εξετάσεις λόγω ασθενείας που βεβαιώνεται σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις ή λόγω άλλου σοβαρού κωλύματος που κρίνεται από τον Σύλλογο των Διδασκόντων ότι συνιστά ανωτέρα βία, έπειτα από αίτηση του κηδεμόνα ή του ιδίου, εφόσον είναι ενήλικος, που υποβάλλεται στον Διευθυντή του Γυμνασίου, εξετάζεται άλλη ημέρα την οποία ορίζει με απόφασή του ο Σύλλογος των Διδασκόντων μέχρι το τέλος Ιουνίου. Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου εφαρμόζονται και για τους μαθητές που αποχωρούν μετά την ανακοίνωση των θεμάτων των εξετάσεων λόγω αιφνίδιας και εμφανούς ασθένειας, η οποία βεβαιώνεται σύμφωνα με τις προ-βλεπόμενες διατάξεις.

Οι μαθητές αυτοί εάν δεν προσέλθουν σε εξέταση μέχρι το τέλος Ιουνίου, λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας που βεβαιώνονται σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις ή σοβαρού κωλύματος που κρίνεται από τον Σύλλογο των Διδασκόντων ότι συνιστά ανωτέρα βία, έχουν τη δυνατότητα να προσέλθουν κατά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους. Για τους μαθητές αυτούς ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν προβαίνει σε έκδοση αποτελέσματος στο τέλος Ιουνίου.

Στην περίπτωση αυτή, πρέπει οι κηδεμόνες των μα- θητών ή οι ίδιοι οι μαθητές, αν είναι ενήλικοι, να καταθέσουν υπεύθυνη δήλωση στον Διευθυντή του οικείου Γυμνασίου εντός δύο (2) ημερών από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Στην υπεύθυνη δήλωση αναγράφεται ότι οι μαθητές αυτοί θα εξετασθούν στην εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου.

Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις οι ανωτέρω μαθητές δεν κριθούν άξιοι προαγωγής ή απόλυσης, τότε επαναλαμβάνουν την τάξη.

4. Τα οριζόμενα στην ενότητα Γ του παρόντος άρθρου έχουν ισχύ και για τους μαθητές των Γυμνασίων ΕΑΕ και των Γυμνασίων Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνaσίων – Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.), οι οποίοι έχουν χαρακτη- ριστεί ως «κατ’ ιδίαν διδαχθέντες». Στον Γ.Μ.Ο. των Α’, Β, Γ και Δ’ τάξεων του Γυμνασίου των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. δεν θα ληφθούν υπόψη τα μαθήματα της Ζώνης δημιουργικών δραστηριοτήτων και του ΣΕΠ.

Άρθρο 2
Προαγωγή -απόλυση μαθητών/τριών Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021

Α. Προαγωγή, απόλυση και απόρριψη μαθητών

1. Για την προαγωγή και την απόλυση των μαθητών στο Γενικό Λύκειο απαιτείται Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) τουλάχιστον δέκα (10), ο οποίος προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των μαθημάτων και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.

2. Οι μαθητές των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γενικού Λυκείου, που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. της παρ. 1, παραπέμπονται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, σε ειδική εξεταστική περίοδο, για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). Για τα μαθήματα της Ομάδας Α’, οι εξετάσεις είναι γραπτές. Ο βαθμός της εξέτασης αυ- τής είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Για τα μαθήματα της Ομάδας Β’, οι εξετάσεις είναι προφορικές.

Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. προαγωγής, επαναλαμβάνουν τη φοίτηση.

Για τους μαθητές της Γ’ τάξης που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. απόλυσης, ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 112 του ν. 4610/2019, όπως έχει τροποποιηθεί.

3. Μαθητής του Γενικού Λυκείου με απορριπτικό βαθμό σε κλάδο ή κλάδους μαθήματος και απορριπτικό συ- νολικό βαθμό στο ίδιο μάθημα, που συνάγεται ως μέσος όρος των βαθμών των οικείων κλάδων, εξετάζεται μόνο στον κλάδο ή τους κλάδους του μαθήματος που έλαβε τον απορριπτικό βαθμό.

4. Τα γραπτά δοκίμια των μαθητών βαθμολογούνται και αναβαθμολογούνται σύμφωνα με τις κείμενες δια- τάξεις.

Β. Εξαγωγή του βαθμού ετήσιας επίδοσης κατά μάθημα

1.ΓιατιςΑ’,Β’καιΓ’τάξεις του Γενικού Λυκείου ο βαθμός ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα είναι ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) τετραμήνων και εκφράζεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου.

2. Ο βαθμός ετήσιας επίδοσης στα μαθήματα που αποτελούν κλάδους είναι ο μέσος όρος των βαθμών των μαθημάτων-κλάδων και γράφεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου.

3. Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου.

4. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν κατατεθεί βαθμολογία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, διενεργείται ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β’ τετραμήνου το αργότερο την επομένη ημέρα από τη λήξη των μαθημάτων του Β’ τετραμήνου. Την εξέταση διενεργεί τριμελής επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής, ως Πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών αποτελεί τον ετήσιο προφορικό βαθμό του μαθήματος και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου.

Γ. Κατατακτήριες εξετάσεις των «κατ’ ιδίαν διδαχθέντων» και των στρατεύσιμων μαθητών

1. Οι «κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές» και οι στρατεύσιμοι μαθητές εξετάζονται από την 1η έως και την 11η Ιουνίου στα μαθήματα της αντίστοιχης τάξης του Γενικού Λυκείου, στην οποία ζητούν την εξέταση.

Οι εξετάσεις είναι μόνο προφορικές και διεξάγονται σύμφωνα με πρόγραμμα που καταρτίζεται από το σχολείο. Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

2. Οι «κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές» και οι στρατεύσιμοι μαθητές των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γενικού Λυκείου, που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. της παρ. 1 του άρθρου 112 του ν. 4610/2019, όπως έχει τροποποιηθεί, παραπέμπονται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, σε ειδική εξεταστική περίοδο, για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). Για τα μαθήματα των Ομάδων Α’ και Β’ οι εξετάσεις είναι μόνο προφορικές. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

3. Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. προαγωγής, επαναλαμβάνουν τη φοίτηση.
Για τους μαθητές της Γ’ τάξης που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. απόλυσης, ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 112 του ν. 4610/2019, όπως έχει τροποποιηθεί.

4. Τα οριζόμενα στην ενότητα Γ του παρόντος άρθρου έχουν ισχύ και για τους μαθητές των Λυκείων ΕΑΕ, οι οποίοι έχουν χαρακτηριστεί ως «κατ’ ιδίαν διδαχθέντες».

Δ. Εξετάσεις μαθητών παρελθόντων ετών Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου

Οι μαθητές της υποπερ. ββ της περ. β της παρ. 3 του άρθρου 112 του ν. 4610/2019, όπως έχει τροποποιηθεί, εξετάζονται σε όλα τα γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα, από την 1η Ιουνίου έως την 11η Ιουνίου.

Για τα μαθήματα της Ομάδας Α’ οι εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές. Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος προφορικός βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Οι γραπτές εξετάσεις διεξάγονται σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 105 και τα άρθρα 106 και 107 του ν. 4610/2019, όπως έχει τροποποιηθεί. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο γραπτός βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Ο μέσος όρος της προφορικής και της γραπτής εξέτασης είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Η προφορική εξέταση προηγείται της γραπτής. Τα θέματα της προφορικής εξέτασης είναι διαφορετικά από εκείνα της γραπτής εξέτασης.

Για τα μαθήματα της Ομάδας Β’ οι εξετάσεις είναι προφορικές και διεξάγονται σύμφωνα με πρόγραμμα που καταρτίζεται από το σχολείο. Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Οι μαθητές που δεν επιτυγχάνουν το Γ.Μ.Ο. της παρ. 1 του άρθρου 112 του ν. 4610/2019, όπως έχει τροποποιηθεί, παραπέμπονται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, πριν την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου σχολικού έτους, σε ειδική εξεταστική περίοδο, για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). Για τα μαθήματα της Ομάδας Α’, οι εξετάσεις είναι γραπτές. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Για τα μαθήματα της Ομάδας Β’, οι εξετάσεις είναι προφορικές. Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Τα γραπτά δοκίμια των μαθητών βαθμολογούνται και αναβαθμολογούνται με τη διαδικασία που προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις.

Για τους ανωτέρω μαθητές που κατά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. απόλυσης, ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 112 του ν. 4610/2019, όπως έχει τροποποιηθεί.

Ε. Μαθητές μη προσερχόμενοι σε εξετάσεις

Για τους μαθητές που απουσιάζουν δικαιολογημένα από την εξέταση μαθήματος λόγω ασθενείας ή άλλου αποχρώντος λόγου, ισχύουν κατ’ αναλογία οι διατάξεις του άρθρου 108 του ν. 4610/2019, όπως έχει τροποποιηθεί.

Άρθρο 3

Τα ανωτέρω άρθρα ισχύουν και για την προαγωγή, απόλυση και απόρριψη των μαθητών των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων, με την επιφύλαξη της παρ. 9 της ενότητας Θ και της περ. β της παρ. 3 της ενότητας Ι της υπό στοιχεία 20923/Δ2/23-02-2021 υπουργικής απόφασης «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων» (Β’ 878) και της παρ. 8 του άρθρου 6 του Μέρους Α’ και της παρ. 3 του άρθρου 10 του Μέρους Β’ της υπό στοιχεία 21320/ Δ2/24-02-2021 υπουργικής απόφασης «Λειτουργία Καλλιτεχνικών Σχολείων» (Β’ 886).

 

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

https://schoolpress.sch.gr/gymsoronis/

Στο σχολείο του 21ου αιώνα με τις νέες τεχνολογίες, το διαδίκτυο, το ανώτερο επίπεδο των εκπαιδευτικών και τη στήριξη του Υπουργείου Παιδείας, υπάρχουν οι τέλειες βάσεις για να εδραιωθεί η επικοινωνία μεταξύ σχολείου και κοινωνίας και να εμπλουτιστεί η μάθηση καθώς αυτή συνεπικουρείται πια από ένα ισχυρό εργαλείο της μη τυπικής μάθησης που δεν είναι άλλο από τη σχολική εφημερίδα, την εφημερίδα του κάθε σχολείου. Είτε σε έντυπη λοιπόν μορφή είτε σε ψηφιακή, ο σχολικός τύπος είναι ένας σχετικώς ακόμη ανεκμετάλλευτος δίαυλος έκφρασης και επικοινωνίας, που τα τελευταία χρόνια κυρίως έχει ανοίξει τα φτερά του.

Σε πολλά σχολεία που δεν εκδίδουν σχολική εφημερίδα ή περιοδικό (για λόγους που θα αναφερθούν παρακάτω) αλλά ακόμα και σε αυτά που εκδίδουν, σίγουρα πολλοί θα αναρωτηθούν: Γιατί να εκδίδεται μια σχολική εφημερίδα; Δεν είναι χάσιμο χρόνου; Δεν είναι κουραστικό να ασχολείται κανείς; Ποιο το νόημα και τι κερδίζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί;

Τα οφέλη της σχολικής εφημερίδας για τους μαθητές

Όλα τα παραπάνω ερωτήματα διέπονται από τη συνήθη λάθος λογική που απαντάται γενικώς στο γιατί κάποιος να κάνει κάτι παραπάνω από ό,τι κάνουν συνήθως οι πολλοί. Τέτοιες απορίες και ερωτήματα μόνο λογικοφάνεια έχουν και είναι βλαβερά. Βάζοντάς τα λοιπόν στην άκρη, ας αναλογιστούμε τα οφέλη της σχολικής εφημερίδας που είναι πολλά και ουσιαστικά. Καταρχάς, η ύπαρξή της και μόνο σε ένα σχολείο είναι μια ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα, η οποία κάνει πολύ πιο ενδιαφέρουσα τη σχολική καθημερινότητα για όλους. Κέρδος μέγιστο είναι η συμμετοχή μαθητών, οι οποίοι δείχνουν μικρό ή μέτριο ενδιαφέρον για τα μαθήματα. Χάρη στη συμμετοχή τους αρχίζουν και μελετούν περισσότερο και γιατί το σχολείο τούς φαίνεται πιο ελκυστικό και γιατί πρέπει να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της εφημερίδας. Μία σχολική εφημερίδα, ιδιαιτέρως αν τα τεύχη της είναι τακτικά και με πλούσια και ποικίλη ύλη, δείχνει ένα σχολείο/μελίσσι, ένα σχολείο δραστήριο και εξωστρεφές. Αυτονόητο είναι λοιπόν πως κάθε εκπαιδευτικός, γονέας και μαθητής μπορεί να αναγνωρίσει τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας δράσης στο σχολείο και τον θετικό αντίκτυπο στη διεύρυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πρόκειται για μία δράση μη τυπικής μάθησης στο σχολείο με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται.

Η σχολική εφημερίδα είναι το δημόσιο βήμα του σχολείου. Ως εκ τούτου αναδεικνύει τη σημασία της ελεύθερης έκφρασης των μαθητών. Τους κάνει πιο δραστήριους και παραγωγικούς εντός και εκτός του σχολείου, αφού δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες να εκφέρουν τις απόψεις τους σε θέματα που ενδιαφέρουν τους ίδιους στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, χρησιμοποιώντας τον δικό τους, αυθεντικό λόγο. Μια σχολική εφημερίδα δίνει κίνητρο στα παιδιά να σκεφτούν, να «ψαχτούν», να σχηματίσουν τη γνώμη τους, να εμπλουτίσουν τον λόγο τους, να εργαστούν σε ομάδες και να δημιουργήσουν κάτι δικό τους, μέσω του οποίου θα ακουστεί η φωνή τους στη σχολική κοινότητα και στην τοπική κοινωνία, εν ολίγοις να δώσουν το στίγμα τους. Η σχολική εφημερίδα είναι απαραίτητη και πλέον χρήσιμη, καθώς αποτελεί ένα πεδίο έρευνας, μάθησης και απόκτησης εμπειριών μέσω του οποίου μπορούν τα παιδιά και οι έφηβοι να επικοινωνήσουν με τους ενήλικες αλλά και με άλλα σχολεία σε όλη την Ελλάδα, σε όλον τον πλανήτη! Επίσης, όπως προαναφέραμε, σημαντικό πολύ είναι πως δίνοντας πρωτοβουλίες στους μαθητές ενισχύεται η θέση τους στη σχολική ζωή και οι αρμοδιότητες που εμπλουτίζουν τον ρόλο τους στο σχολείο έχουν θετικότατες επιδράσεις στην αντίληψή τους για αυτό και κατά συνέπεια στη σχολική τους επίδοση και, το σημαντικότερο, στη διαγωγή τους.

Η συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών

Ένα ακόμα θετικό μέσα στα πλαίσια του σχολικού τύπου είναι η συνεργασία μεταξύ μαθητή και δασκάλου/καθηγητή, που απογειώνεται! Ο δάσκαλος έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει κάτι νέο, κάτι ενδιαφέρον, ξεφεύγοντας από το καθημερινό πρόγραμμα. Μαζί του σε αυτό είναι πάντα οι μαθητές του, η περιέργεια των οποίων εξάπτεται λίγο ή πολύ και επιθυμούν να ασχοληθούν. Ξαφνικά, πέρα του μαθήματος και των διαγωνισμάτων, μαθητές και δάσκαλοι έρχονται πιο κοντά και συζητούν για χίλια δυο άλλα πράγματα: τι εξώφυλλο θα κάνουμε σε αυτό το τεύχος, ποια θέματα θα αναλύσουμε, ποιος θα κάνει τι, από πού θα βρούμε εικόνες για το τάδε άρθρο κ.ο.κ. . Κάθε φορά, σε κάθε τεύχος που ετοιμάζεται, ο εκπαιδευτικός είναι εκεί για να βοηθήσει, να συμβουλεύσει, να παρακινήσει, να συντονίσει, να λύσει απορίες ακόμα και εντάσεις. Η σχολική εφημερίδα ενώνει ακόμα περισσότερο τους μαθητές με τους δασκάλους τους, ενισχύοντας τον διάλογο μεταξύ τους και πηγαίνοντας τη σχέση τους ένα βήμα παραπέρα (έξω από την τυπική σχολική τάξη).

Τα οφέλη της κοινωνίας από τη σχολική εφημερίδα

Η σχολική εφημερίδα αποτελεί ένα δυναμικό μέσο διαλόγου μεταξύ της σχολικής κοινότητας και της ευρύτερης κοινωνίας. Ένας από τους βασικούς της ρόλους είναι ότι «ανοίγει» το σχολείο στην κοινωνία. Ωθεί το σχολείο να στραφεί προς τον «έξω κόσμο» από τον οποίο είναι υπό μία έννοια, αν όχι αποκομμένο, σίγουρα αποστασιοποιημένο και τους μαθητές του να τον παρατηρήσουν: τα προβλήματά του, τις μικρές «ρωγμές» και τα θέματα που μπορούν να βελτιωθούν. Βέβαια μία σχολική εφημερίδα, όταν ασχολείται με ευρύτερα κοινωνικά θέματα, δεν εστιάζει μόνο στα κακώς κείμενα αλλά αναφέρει και την ομορφιά τους, τις αρετές των ανθρώπων, αναδεικνύει ενέργειες και συμπεριφορές καλοσύνης και αγάπης. Η γνώμη των παιδιών και των νέων μέσω της σχολικής εφημερίδας μπορεί να φανεί χρήσιμη και διαφωτιστική για τους ενήλικες, ειδικά από αυτούς που ασχολούνται με τα κοινά. Αλλά το σημαντικότερο που πρέπει να λάβουμε υπόψη είναι ότι η οπτική γωνία του παιδιού και του εφήβου σχετικά με τη ζωή μέσα και έξω από το σχολικό περιβάλλον είναι κάτι που λείπει από την κοινωνία! Περνώντας σχεδόν όλη την ανήλικη ζωή τους ακούγοντας τους ενήλικες και τις ιστορίες τους, είναι απαραίτητο για τα ίδια τα παιδιά ως μοναδικά πρόσωπα και μελλοντικοί πολίτες να πουν και αυτά την άποψή τους, τις δικές τους ιστορίες, και να εξελιχθούν σε άτομα με κριτική σκέψη.

Επιπλέον, οι γονείς μπορούν μέσω του σχολικού τύπου να πλησιάσουν το σχολείο και να νιώσουν πιο οικεία με τον χώρο όπου τα παιδιά τους περνούν τόσες ώρες. Έχουν κάτι χειροπιαστό (και πολύ πιο δημιουργικό από ένα διαγώνισμα) που τους αποδεικνύει το επίπεδο της δουλειάς και προσπάθειας των παιδιών τους και των εκπαιδευτικών, γεμίζοντάς τους με περηφάνια για τα παιδιά τους αλλά και πίστη στο Σχολείο.

Η εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας για τις Σχολικές Εφημερίδες

Σύμμαχος των σχολικών εφημερίδων αποτελεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (Π.Σ.Δ.). Το Π.Σ.Δ. είναι το εθνικό δίκτυο και ο πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου, το οποίο διασυνδέει και υποστηρίζει σχολικές, διοικητικές και άλλες μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Μεταξύ των διάφορων υπηρεσιών του (ηλεκτρονικής μάθησης, διακυβέρνησης, τηλεδιασκέψεων κ.ά.), είναι η εφαρμογή Schoolpress, η οποία παρέχεται δωρεάν σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Μέσω αυτής, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές τους μπορούν να δημιουργήσουν και να προβάλλουν στο Διαδίκτυο ψηφιακές εφημερίδες και περιοδικά, με την προϋπόθεση ότι έχουν λογαριασμό στο Π.Σ.Δ., ο οποίος και αποκτάται πάρα πολύ εύκολα.

Επίλογος

Φυσικά, τίποτα δεν είναι ρόδινο… Υπάρχουν πολλά σχολεία που δεν έχουν εφημερίδα (συνήθως γιατί κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να κάνει την αρχή) και άλλα, άτυχα σχολεία τα οποία αν και εξέδιδαν σταμάτησαν, λόγω μικρής ανταπόκρισης και συμμετοχής, μη υποστήριξης από τον σύλλογο διδασκόντων κ.ά. . Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εξ αρχής σχολική εφημερίδα, η σκέψη της δημιουργίας της μπορεί να αγχώσει ακόμα και τον πιο έμπειρο εκπαιδευτικό! Σε ένα σχολείο που δεν έχει επιχειρηθεί ποτέ (ή χειρότερα, επιχειρήθηκε ανεπιτυχώς), η διαδικασία να ξεκινήσει και να εδραιωθεί μια σχολική εφημερίδα δημιουργεί πολλά θέματα όπως: παρέκκλιση από το αναλυτικό πρόγραμμα, αφοσίωση, ανεπάρκεια χρόνου, απαιτητικότητα καθηκόντων, κακή συνεργασία, αρνητική ανταπόκριση κ.ά. . Προφανώς όμως, θέματα υπάρχουν και σε εν εξελίξει μαθητικές εφημερίδες, οι οποίες αισίως συνεχίζουν τον αγώνα τους παρ’ όλες τις αντιξοότητες, χάρη στην επιμονή των μαθητών και τη στήριξη των δασκάλων τους!

Επίλογος του Εκδότη

Άποψη του Εκδότη είναι πως η δημιουργία εφημερίδας και περιοδικού σε κάθε σχολείο θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική. Πολλά τα υπέρ αυτού και στο παρόν άρθρο η κυρία Ασυλογιστάκη επιχειρηματολόγησε επαρκώς για τα οφέλη της σχολικής εφημερίδας και του σχολικού τύπου. Προσωπικώς θα προσέθετα και τα εφόδια που δίνει η ενασχόληση με τη σχολική εφημερίδα στο να προετοιμαστεί η μαθητής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την επαγγελματική και κοινωνική κονίστρα.

https://schoolpress.sch.gr/gymsoronis/

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες

ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αγαπητοί Γονείς – Κηδεμόνες,Μαθητές/τριες, καλησπέρα σας.
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με  την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας  50209/ΓΔ4/05-05-2021, την Δευτέρα 10 Μαϊου επαναλειτουργεί   το Σχολείο δια ζώσης, με το ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που ίσχυε πριν την εξ αποστάσεως εκπαιδευση όπως και η χρονική διάρκεια των ωρών.(επισυνάπεται)  . Η είσοδος στο χώρο του Σχολείου θα γίνεται με την  επίδειξη της σχολικής κάρτας ΚΑΙ ΜΌΝΟ (επισυνάπτεται),του αρνητικού αποτελέσματος του self test, υπογεγραμμένη από τους κηδεμόνες.

Συγκεκριμένα, η εγκύκλιος προβλέπει ότι τα self test θα γίνονται δύο φορές την εβδομάδα (κάθε Κυριακή και Τετάρτη απόγευμα) 24 ώρες πριν την παρουσία στο σχολείο. Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες.
Διευκρινίζεται επίσης ότι οι μαθητές/τριες αντί του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου μπορούν να επιλέξουν τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγγελματία υγείας, είτε δωρεάν σε δημόσια δομή, στην οποία παρέχεται η σχετική δυνατότητα, είτε με επιβάρυνσή τους σε ιδιωτική δομή, εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών πριν από την Δευτέρα.
Η προμήθεια των self test γίνεται δωρεάν από το φαρμακείο με την επίδειξη του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), του προσωρινού Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης του άρθρου 248 του ν. 4782/2021 (Α’ 36) (ΠΑΜΚΑ) ή του Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ) και της αστυνομικής ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου ταυτοποίησης. Ειδικότερα, για τους/τις  μαθητές/τριες τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνουν οι γονείς/κηδεμόνες τους, επιδεικνύοντας τον ΑΜΚΑ, ΠΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ του/της ανήλικου/ης μαθητή/τριας και την αστυνομική ταυτότητα των ιδίων (γονέων/κηδεμόνων)
Οι μαθητές,μπορούν να προμηθεύονται ήδη το πρώτο διαγνωστικό τεστ έως την Κυριακή 9 Μαΐου 2021 και το δεύτερο από τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021.

Μαζί με τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνονται και ενημερωτικά φυλλάδια.

Η διαδικασία

Μετά την εξαγωγή αποτελέσματος:

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών και οι ενήλικοι μαθητές/τριες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για Covid -19» στην συνέχεια, αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet) σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄184) και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.

Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκτυπώνουν από την ηλεκτρονική πλατφόρμα την σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος.Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχoλiκής κάρτας COVID 19 για τους μαθητές/τριες,μπορεί να συμπληρωθεί και να υπογραφεί χειρόγραφα, σε απλό χαρτί τετραδίου απο τους Γονείς-Κηδεμόνες η Υπεύθυνη Δήλωση με όλα τα στοιχεία ου απαιτούνται όπως αναγράφονται στην σχολική κάρτα που σας επισυνάπτουμε.(ΟΝΟΜΑ-ΕΠΙΘΕΤΟ-ΑΡΙΘΜΟ ΑΜΚΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΕΣΤ-ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΕΣΤ-ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ)

Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν και στη συνέχεια μεταβαίνουν εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε μια από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα selftesting.gov.gr, για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο.

Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Στην περίπτωση κατά την οποία ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Εάν ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από δημόσια δομή, με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στον χώρο της σχολικής μονάδας, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.

Ο/Η μαθητής/τρια θα επιδεικνύει απλώς (δεν θα παραδίδει) τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και θα τη φέρει μαζί του μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή από τη Διευθύντρια, Υποδιευθυντή,.

Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από την σχολική μονάδα.

Οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από τους/τις εκπαιδευτικούς για την υποχρέωση της διενέργειας του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου νόσησης κατά του κορωνοϊού για κάθε μαθητή/τρια, προκειμένου να εξασφαλισθεί η μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας, για τη δια ζώσης επαναλειτουργία της. Εάν ο/η μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η, παραμένει στον ειδικό χώρο που έχει διαμορφωθεί, στη σχολική μονάδα, για την αποφυγή περαιτέρω μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, μέχρις ότου οι γονείς/κηδεμόνες τον/την παραλάβουν, τηρουμένων όλων των ισχυόντων υγειονομικών μέτρων προστασίας.

Για τους/τις μαθητές/τριες, των οποίων το επιβεβαιωτικό τεστ είναι θετικό, προβλέπεται ό,τι και για τους/τις μαθητές/τριες που νοσούν. Δίνεται η δυνατότητα σύγχρονης ταυτόχρονης τηλεκπαίδευσης ή συμμετοχής σε διαδικτυακό τμήμα, χωρίς η παρακολούθηση να είναι υποχρεωτική. Για τους/τις μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, καθώς και σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος δεν έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και συνιστάται να διενεργείται εφόσον είναι συμβατός με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας
Ως εκπαιδευτικοί επιθυμούμε να έχουμε εμπιστοσύνη σε όλους τους Γονείς -Κηδεμόνες και .ευελπιστούμε ότι όλοι θα ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες του Υπουργείου,προκειμένου να επιστρέψουμε όλοι με ασφάλεια στα θρανία και να συνεχιστεί η άριστη συνεργασία που έχουμε μέχρι τώρα.

Ευχόμαστε καλή αρχή και καλή δύναμη σε όλους!

 

Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια του Γυμνασίου Σορωνής
Δογιάμα Αικατερίνη

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες Σημαντικά Υπεύθυνες Δηλώσεις

Δικαιολόγηση των απουσιών μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νοσήματα

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με την υπ’αριθμ.14109/ΓΔ4/12-09-2021 ΚΥΑ απόφαση (ΦΕΚ 455/6-02-2021 τ. Β),όπως έχει τροποποιηθεί με την υπ’αρ. πρωτ.48137 /ΓΔ4/27-04-2021 ΚΥΑ απόφαση (ΦΕΚ 1512/14-04-2021 τ. Β), για  τη δικαιολόγηση των απουσιών των μαθητών, που συγκατοικούν με άτομα μέχρι δευτέρου βαθμού που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα, και την ένταξη των μαθητών αυτών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μπορείτε να καταθέσετε στο Γραφείο της Διεύθυνσης  του σχολείου την Τετάρτη 12-05-2021 τα παρακάτω δικαιολογητικά αφού προηγουμένως έχετε επικοινωνήσει  με τη Διευθύντρια:

  1. Aίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν.1599/1986(μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής) περί δικαιολόγησης των απουσιών κατά το δεύτερο τετράμηνο λόγω συνοικήσεως με άτομο ή άτομα που πάσχει/ουν από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενο/α νόσημα/τα και ένταξης του μαθητή/της μαθήτριας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
  2. Το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας, που αποδεικνύουν ότι το  συνοικούν με αυτούς πρόσωπο, πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενα νοσήματα σε σφραγισμένο φάκελο.

Παράλληλα μέσα στο φάκελο συνυποβάλλεται εκ μέρους των συνοικούντων προσώπων και υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής), στην οποία δηλώνουν ότι επιθυμούν  η  αρμόδια Επιτροπή  του άρθρου 1 της ΚΥΑ να προβεί στην επεξεργασία των φακέλων τους.

 

Ο φάκελος με τα δικαιολογητικά αποστέλλονται σφραγισμένοι στην αρμόδια Επιτροπή            με ευθύνη της Διεύθυνσης του σχολείου, μέσω της  Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας            Εκπαίδευσης.

 

Ως υποκείμενα νοσήματα ατόμων που συγκατοικούν με μαθητή /τρια, τα οποία μπορεί να αποτελούν αιτία για προσεκτική στάθμιση του ενδεχόμενου μακρόχρονης αποχής από το

σχολείο είναι οι κάτωθι περιπτώσεις:

  1. άτομα με μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,
  2. άτομα με μεταμόσχευση μυελού των οστών το τελευταίο έτος ή που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,
  3. άτομα με διάγνωση νεοπλασίας ή αιματολογικής κακοήθειας που βρίσκεται υπό χημειοθεραπεία ή ακτινοθεραπεία ή ανοσοθεραπεία,
  4. άτομα με βαριά πνευμονοπάθεια(κυστική ίνωση, χρόνιο αναπνευστικό νόσημα που απαιτεί χρήση οξυγόνου κατ’ οίκον, χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια με FEV1<30%, διάμεση πνευμονοπάθεια με δοκιμασία με διάχυσης<40%,
  5. άτομα με σοβαρή νεφρική ανεπάρκεια (υποβολή με αιμοκάθαρση ή περιτοναϊκή κάθαρση, χρόνια νεφρική νόσος σταδίου),
  6. άτομα με σοβαρή ηπατική ανεπάρκεια με πυλαία υπέρταση, κίρρωση ήπατος με πυλαία υπέρταση,
  7. άτομα με ανοσοκαταστολή λόγω βαριάς συνδυασμένης ανοσοανεπάρκειας, HIV λοίμωξης με CD4<200 κύτταρα/μL που λαμβάνουν υψηλές δόσεις κορτικοειδών ή δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα λόγω φλεγμονωδών νοσημάτων.

 

Μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό  ΦΕΚ 1512/14-04-2021 κάνοντας κλικ εδώ   ΦΕΚ δικαιολόγηση απουσιών

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες

Η Ανάσταση του Θεανθρώπου να είναι Ανάσταση ελπίδας για όλους

Aγαπημένοι /ες μου μαθητές/τριες-Αγαπητοί Γονείς –Κηδεμόνες , Αγαπητοί Συνάδελφοι/σσες

Εύχομαι. το μήνυμα της Ανάστασης του Θεανθρώπου, να είναι Ανάσταση ελπίδας για ένα κόσμο πιο ανθρώπινο, πιο ειρηνικό. Να φέρει σε όλους υγεία, χαρά, ελπίδα και  άς  μαςοπλίσει  με θάρρος , δύναμη, αισιοδοξία, για να δώσει ο καθένας τη δική του μάχη απέναντι στις δύσκολες, μα πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώνουμε. Να ξέρετε ότι αναπολούμε με πολύ μεγάλη νοσταλγία  τις όμορφες και ευχάριστες σχολικές μαςστιγμές και ανυπομονούμε να ξανανταμώσουμε όλοι υγιείς!!. Μας λείπετε!!!

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ!!!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!

Με εκτίμηση

ΔΟΓΙΑΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΟΡΩΝΗΣ

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες Εξ'αποστάσεως Εκπαίδευση Σημαντικά

Δια ζώσης επαναλειτουργία των Λυκείων

Αγαπητοί Γονείς – Κηδεμόνες

Σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται η εξ ‘ αποστάσεως διδασκαλία για τα Γυμνάσια.

Από τη Δευτέρα 12 Απριλίου, επαναλειτουργούν δια ζώσης τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, ημερήσια και εσπερινά, όλης της χώρας, καθώς και οι λυκειακές τάξεις των Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις.

Μπορείτε να δείτε παρακάτω την ΚΥΑ και την Εγκύκλιο από το Υπουργείο Παιδείας.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

 

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

Categories
Γονείς - Κηδεμόνες

Self test εύκολα και απλά | Οδηγίες χρήσης

Κάνουμε συχνά self test, φροντίζουμε για την ασφάλειά μας, για την υγεία των αγαπημένων μας και για τη ζωή των συνανθρώπων μας. Ενημερώσου στο https://self-testing.gov.gr/

 

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες Εξ'αποστάσεως Εκπαίδευση Σημαντικά

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αγαπητοί Γονείς – Κηδεμόνες σας ενημερώνουμε  ότι σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υγείας παρατείνεται έως τις 4 Απριλίου η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση  λόγω της αναστολής λειτουργίας των εκπαιδευτικών μονάδων, στα πλαίσια λήψης μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.

Με εκτίμηση

Δογιάμα Αικατερίνη

Categories
25η Μάρτη Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες Επέτειοι Σχολικές δραστηριότητες

ΓΙΟΡΤΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 2021

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΟΡΩΝΗΣ 2020-2021

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ  ΓΙΟΡΤΗΣ

25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Αγαπητοί Γονείς – Κηδεμόνες σας προσκαλούμε την Τετάρτη 9:00 π.μ. στη διαδικτυακή γιορτή του Σχολείου μας για την 25η  Μαρτίου. Ο σύνδεσμος σας έχει αποσταλεί με email.

Στην αφήγηση  συμμετέχουν  με αλφαβητική σειρά:

ΑΝΔΡΕΟΥ ΜΙΡΑΝΤΑ

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ

ΜΑΡΙΕΤΤΟΥ ΖΩΗ

ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΑΤΟΥΛΑ

Τα ποιήματα της ΓΙΟΡΤΗΣ θα απαγγείλουν οι μαθητές:

ΛΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ΚΟΥΔΟΥΝΗ ΤΣΑΜΠΙΚΑ

ΚΥΡΙΑΖΑΚΟΣ ΣΑΒΒΑΣ

ΜΑΚΚΑΣ ΒΙΚΤΩΡ

ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ -ΣΑΒΒΑΣ

ΜΑΥΡΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΒΑΛΑΣΙΑ

ΠΑΠΑ ΜΑΡΙΟΛΑ

ΠΑΠΑΜΑΝΩΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ –ΑΓΓΕΛΟΣ

ΠΟΤΣΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ

ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΚΙΘΑΡΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

ΜΑΚΚΑΣ ΒΙΚΤΩΡ

 

 

09.00 – 09.30:

Καλωσόρισμα – ομιλία της διευθύντριας του σχολείου, κας Δογιάμα Αικατερίνης

09: 30 – 10:30 :

  • Βίντεο – ξεκίνημα
  • Εισαγωγή
  • Ακάθιστος Ύμνος
  • Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης (αφήγηση)
  • Της Αγιάς Σοφιάς (δημοτικό τραγούδι)
  • Κλέφτες (αφήγηση)
  • του Βασίλη (κλέφτικο δημοτικό τραγούδι)
  • Η επαναστατική γραφίδα – Ρήγας Βελεστινλής (αφήγηση)
  • Ο Θούριος του Ρήγα (τραγούδι)
  • Η Φιλική Εταιρεία (αφήγηση)
  • Απόσπασμα από τον όρκο των Φιλικών
  • Έναρξη της Επανάστασης (αφήγηση)
  • Απόσπασμα από το Μάχου Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος
  • Προβολή βίντεο με τους πρωταγωνιστές της Επανάστασης
  • Ζωντανή Εκτέλεση του τραγουδιού «Νά ‘τανε το ‘21»
  • Η Επανάσταση στη Στερεά (αφήγηση)
  • Ο Διάκος (ποίημα του Κώστα Καρυωτάκη)
  • Η Επανάσταση στην Πελοπόννησο (αφήγηση)
  • Του Δράμαλη (δημοτικό τραγούδι)
  • Ο ρόλος της γυναίκας στην Επανάσταση (αφήγηση)
  • Μπουμπουλίνα – Μαντώ Μαυρογένους (τραγούδι)
  • Ο αγώνας στη θάλασσα (αφήγηση)
  • Το θυμωμένο καράβι (ποίημα του Ζαχ. Παπαντωνίου)
  • Σιανός Πάτμου (παραδοσιακό τραγούδι)
  • Η καταστροφή της Χίου και των Ψαρών και το ολοκαύτωμα της Κάσου (αφήγηση)
  • Το ολοκαύτωμα της Κάσου (δημοτικό τραγούδι)
  • Το Ελληνόπουλο (ποίημα του Β. Ουγκώ)
  • Μεσολόγγι και Ηρωική Έξοδος (αφήγηση)
  • Ελεύθεροι Πολιορκημένοι (ποίημα του Δ. Σολωμού σε μελοποίηση Γ. Μαρκόπουλου)
  • Ίδρυση του ελληνικού κράτους (αφήγηση)
  • Επίλογος
  • 200 χρόνια πέρασαν (ποίημα της Μ. Πεζουβάνη)
  • Προβολή βίντεο «Ας κρατήσουν οι χοροί» (της «Επιτροπής 2021»)
  • Εθνικός Ύμνος

 

Ευχαριστούμε,

  • την κα Μαρία Πεζουβάνη για το πρωτότυπο ποίημα «200 χρόνια πέρασαν» που έγραψε αποκλειστικά για τη γιορτή μας,
  • τις μαθήτριες Χριστίνα Αντωνά, Στεφανία Καραγιάννη και Όλγα Σεντονά για τις ζωγραφιές τους.
  • τον μαθητή Μιχάλη Γιορδαμνή για την εμπνευσμένη παραίνεση προς όλους: « ο λαός που ξεχνάει την Ιστορία του είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει….»

 

Την επιμέλεια της γιορτής είχαν οι εκπαιδευτικοί Γάνα Πηνελόπη και Κράλλης Αχιλλέας.

 

Με εκτίμηση

Δογιάμα Αικατερίνη

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες

Άμεση ενημέρωση σχετικά με Πρόσκληση-Επιλογή-Κατανομή Στρατεύσιμου Προσωπικού (Κατάθεση Δελτίου Απογραφής γεννηθέντων το έτος 2003).»

Σας υπενθυμίζουμε ότι η προθεσμία για την εν λόγω υποχρέωση λήγει στις 31 Μαρτίου 2021. Δείτε εδώ την εγκύκλιο

Οι στρατεύσιμοι μπορούν να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής στον ιστότοπο του Νομικού Σώματος με χρήση κωδικών taxisnet, μεταβαίνοντας στο σύνδεσμο https://www.stratologia.gr/el/katauesh_da_idioti. Εναλλακτικά, λαμβάνοντας υπόψη τα εκάστοτε ισχύοντα μέτρα πρόληψης της διασποράς του κορονοϊού Covid-19, δύνανται να καταθέσουν ΔΑ προσερχόμενοι σε οποιοδήποτε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες Δραστηριότητες διαθεματικές Ενημερωτικές Συναντήσεις Εξ'αποστάσεως Εκπαίδευση Σχολικές δραστηριότητες Σχολικός εκφοβισμός

ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΒΑΖΟΥΜΕ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ

Αγαπητοί Γονείς του Γυμνασίου Σορωνής, σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 19 Μαρτίου στις 11:45, οι μαθητές θα συμμετέχουν στην ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου, προκειμένου να ενημερωθούν για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Η ενημέρωση διαρκεί περίπου μία ώρα και οι μαθητές μπορούν να θέσουν ερωτήσεις και απορίες. Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι τα προσωπικά δεδομένα, η παραπληροφόρηση, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η υπερβολική χρήση του διαδικτύου κ.α.
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Δογιάμα Αικατερίνη

 

Categories
Ανακοινώσεις Γονείς - Κηδεμόνες Ενημερωτικές Συναντήσεις

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ

Αγαπητοί Γονείς – Κηδεμόνες καλησπέρα σας και καλή Σαρακοστή!
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας. Σχεδόν κάθε οικογένεια έχει στην κατοχή της έναν ή/και περισσότερους Η/Υ και κινητά τηλέφωνα. Τα παιδιά, λοιπόν, έρχονται σε επαφή με διάφορα κοινωνικά δίκτυα και εξοικειώνονται με το διαδίκτυο από πολύ μικρή ηλικία. Στην παρούσα φάση μάλιστα, επιβάλλεται εξαιτίας της πανδημίας, τα παιδιά καθημερινά να αφιερώνουν πολλές ώρες κατά την διάρκεια της ημέρας, για τις ανάγκες της συμμετοχή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.. Εκτός από τα οφέλη όμως, ελλοχεύουν και πολλοί κίνδυνοι που μπορούν να είναι καταλυτικοί για την ανάπτυξη ενός παιδιού.
Για τους παραπάνω λόγους, η Διεύθυνση του Σχολείου σε συνεργασία με τον Φορέα της ΕΔΕΑΥ του σχολείου, την Ψυχολόγο κ. Βελούδου Γεωργία και την Κοινωνική Λειτουργό κ. Χατζίκου Γραμματική-Ειρήνη , διοργανώνει διαδικτυακή Ημερίδα με θέμα: “Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο”, την Παρασκευή 19 Μαρτίου και ώρες 10:00 πμ-11:30μμ. Στην Ημερίδα θα συμμετέχουν μόνο Γονείς.
Mε εκτίμηση
Η Διευθύντρια του Γυμνασίου Σορωνής
Δογιάμα Αικατερίνη